TOIMITUS- JA PALAUTUSEHDOT
Toimituskulut
Toimituskulut postipaketeissamme on 5,00€ / paketti. Voit myös noutaa tuotteen Ylöjärven Showroomista veloituksetta. Nouto sovitaan etukäteen.
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Maksaminen ja maksutavat
Verkkokaupan tilaukset voidaan maksaa verkkopankilla, yleisimmillä maksukorteilla sekä Klarna-laskulla/tilillä.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, josta näkyy myös valittu maksutapa, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen.
Toimitustapa
Toimitamme tilauksesi Postin pakettina, paketin voi noutaa lähimmästä Postin palvelupisteestä. Nouda paketti mahdollisimman pian kun olet saanut saapumisilmoituksen. Pakettien säilytysaika on viikko. Noutamaton paketti palautuu lähettäjälle, jolloin toimituskulut laskutetaan asiakkaalta uudestaan.
Toimitusaika
Mikäli tuotetta on heti saatavilla varastostamme, toimitusaika on noin 1-3 arkipäivää. Jos tuotetta ei ole omalla varastollamme, tilaamme sen maahantuojan varastosta, jolloin toimitusaika sinulle on n. 4-10 arkipäivää. Jos tarvitset jonkin tuotteen kiireellisesti, varmista saatavuus soittamalla 044-2199279 tai sähköpostilla myynti@podiumstore.fi
Vaihto- ja palautusehdot
Jos tuote ei ole sopiva ja sinun täytyy vaihtaa ja palauttaa se, ilmoita siitä meille sähköpostilla ja kerro mihin kokoon/tuotteeseen haluat vaihtaa. Vie paketti Postiin ja maksa itse postitusmaksu. Postitus hyvitetään jälkikäteen maksutavastasi. Alusasuilla, sukilla ja elintarvikkeilla ei ole palautus- ja vaihto-oikeutta. Palautettava tuote tulee olla alkuperäispakkauksessa, käyttämätön, ehjä ja tuotelaput kiinni tuotteessa. Palautus tulee tehdä 14vrk kuluessa tilauksen saapumisesta.
Palautusosoitteemme:
PODIUMSTORE
Työväentalontie 3 B 4
33470 Ylöjärvi
Energiatuotteilla kuten Clifbar ja High5 ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.
Kaupan peruutus
Jos et halua vaihtaa tilattua tuotetta toiseen, voit perua kaupan 14vrk kuluessa paketin saapumisesta. Peruutus tulee ilmoittaa meille kirjallisesti sähköpostilla myynti@podiumstore.fi ja postittaa tuote myyntikuntoisena, ja tuotelaput kiinni tuotteessa. Tuotteen tulee olla ehjä ja käyttämätön. Peruuttaja maksaa itse lähetyskulut. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin jos tilalle ei vaihdeta toista tuotetta.
HUOM! Noutamaton pakettiei ole peruutus! Peruutus tulee ilmoittaa kirjallisesti.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi, tai saamasi lähetyslista.
Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti. Palautus tehdään Klarnan järjestelmän kautta, jolloin palautettava summa palautuu joko pankkitilillesi, luottokortillesi tai se vähennetään Klarnan laskustasi. Palautus tapahtuu maksutapasi mukaan.
Palautusosoitteemme:
PODIUMSTORE
Työväentalontie 3 B 4
33470 Ylöjärvi
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Asiakaspalvelu
Autamme sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:
myynti@podiumstore.fi
044 2199279
arkisin 9-18
Vastuunrajoitus
Podiumstore ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).