TOIMITUS- JA PALAUTUSEHDOT
Toimituskulut
Toimituskulut postipaketeissamme on 4,90€ / paketti. Voit myös noutaa tuotteen Ylöjärven Showroomista veloituksetta. Nouto sovitaan etukäteen.
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Maksaminen ja maksutavat
Verkkokaupan tilaukset voidaan maksaa verkkopankilla, yleisimmillä maksukorteilla sekä Klarna-laskulla/tilillä.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, josta näkyy myös valittu maksutapa, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen.
Toimitustapa
Toimitamme tilauksesi Postin pakettina, paketin voi noutaa lähimmästä Postin palvelupisteestä tai automaatista. Nouda paketti mahdollisimman pian kun olet saanut saapumisilmoituksen. Pakettien säilytysaika on viikko. Noutamaton paketti palautuu lähettäjälle, jolloin toimituskulut laskutetaan asiakkaalta uudestaan.
Toimitusaika
Mikäli tuotetta on heti saatavilla varastostamme, toimitusaika on noin 1-3 arkipäivää. Jos tuotetta ei ole omalla varastollamme, tilaamme sen maahantuojan varastosta, jolloin toimitusaika sinulle on n. 4-14 arkipäivää. Jos tarvitset jonkin tuotteen kiireellisesti, varmista saatavuus soittamalla 044-2199279 tai sähköpostilla myynti@podiumstore.fi
Vaihto- ja palautusehdot
Jos sinun täytyy vaihtaa ja palauttaa tilaamasi tuote, ilmoita siitä ensin meille sähköpostilla ja kerro haluatko vaihtaa, vai haluatko perua koko tilauksen. Saat meiltä palautuskortin sähköpostiisi. Vie paketti Postiin. Alusasuilla, sukilla ja elintarvikkeilla ei ole palautus- ja vaihto-oikeutta. Palautettava tuote tulee olla alkuperäispakkauksessa, käyttämätön, ehjä ja tuotelaput kiinni tuotteessa. Palautus tulee tehdä 14vrk kuluessa tilauksen saapumisesta. Tuotteen vaihtaminen on maksutonta.
OTA YHTEYTTÄ ENSIN SÄHKÖPOSTILLA:
SÄHKÖPOSTI: myynti@podiumstore.fi
Energiatuotteilla/elintarvikkeilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.
Kaupan peruutus / palautus
Jos et halua vaihtaa tuotetta, voit perua kaupan 14vrk kuluessa paketin saapumisesta. Peruutus tulee ilmoittaa meille kirjallisesti sähköpostilla myynti@podiumstore.fi. Saat tämän jälkeen postituskortin sähköpostilla. Palautettava tuote täytyy olla myyntikuntoinen, ja tuotelaput kiinni tuotteessa. Tuotteen tulee olla ehjä, puhdas ja käyttämätön. Kun kauppa perutaan kokonaan, tuotteen postituskulut: lähetys ja palautus 2x4,90€ jäävät asiakaan maksettaviksi. Kulut vähennetään palautettavasta summasta.
HUOM! Noutamaton paketti ei ole peruutus! Peruutus tulee ilmoittaa kirjallisesti.
Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti. Palautus tehdään Klarnan järjestelmän kautta, jolloin palautettava palautus tapahtuu maksutapasi mukaan.
Palautusosoitteemme:
PODIUMSTORE
Vanha Vaasantie 35
39160 Ylöjärvi
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Asiakaspalvelu
Autamme sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:
myynti@podiumstore.fi
044 2199279
Vastuunrajoitus
Podiumstore ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).